hi all
i cannot beleive that the whole story is only because of adding some more facilities to the system... but i'm sorry that my friends cannot leave comments... it's like we are deprived of having a decent converstation... you talk and i listen but i cannot let you know of my opinion about what you have just said... that's a torture
سلام به همه
خوشحالم که خونه ام دوباره درش باز می شه به روی خودم و دوستام اما بدیش اینه که از داشتن نظراتتون محرومم و شما هم از نظرات من محرومیم... بابا این چه دنیایی یه !! من که خسته شدم... حالا خوبه در پرشین بلاگ وبلاگ ندارم که دوستام که اونجا وبلاگ دارن کلی عصبانی هستن چون بیش از دو هفته است که از وبلاگشون محرومند و جالبه که حتا وقتی یه وبلاگ جدید درست کردن از همون اول کار صفحه ی وبلاگشون اصلن نمایش داده نشده...
می گما حالا اگه ایران این مشکلات داخلی رو نداشت باید عدم دسترسی به بلاگ اسکای و محدودیت استفاده از اون رو گردن کی یا چی می ذاشتیم!؟؟!
من که کلی بدبین شدم این اواخر، بویژه که هرچی بیشتر از اخبار ایران با خبر می شم بیشتر افسرده و بدبین می شم ... حالا چند روزه که گوشه ی چشم چپم هی می پره... آخه نمی دونم تا کی ما باید بسوزیم!!!!!
راستی اخبار عراق رو که می شنوم یه جورایی حسودیم می شه و همچنین گریه ام می گیره که چقدر یه ملت باید سیاه بختی رو تحمل کنن تا آخر به دموکراسی برسن.
برای همه آرزوی موفقیت دارم و همچنین آرزوی آزادی و سرافرازی...
راستی به ترانه ی
 nocturne    by    secret garden  
گوش بدین
تا بعد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد