من نمی دونستم دو هفته بیش از دو تا هفت روزه!! نکنه روزا بیش از 24 ساعت شدن!؟!؟ بابا این بلاگ اسکای چرا اذیت می کنه؟!؟ جریان چیه؟؟!!

One, two, three… five, …nine, … fifteen, …twenty-seven… oh, no don’t get me wrong, I know how to count, for sure! But I want the time to pass faster, what is it lingering for? I can’t wait to see what I wish to…!! Well, it’s a secret, only between me and … me

بابا به خدا شمردن یادم نرفته... فقط نمی دونم چرا وقتی که دلم می خواد زمان تند بگذره برعکس اینقدر لفتش می ده!! آخه منتظرم!! حالا منتظر چی؟؟ خب یه رازه!! شاید ... شاید بعدن بگم اما دلم می خواد زمانو هل بدم که سرعتش بیشتر بشه...آخه فس فس می کنه هی!!!

0010101010011100111010101010010101

اگه این وضع ادامه پیدا کنه من حوصله موصله ام سر می ره ها!!!!!! اون وقت بلاگ اسکای منو از دست می ده و بعد از چند وقت دلش می سوزه!!!!!!!!!!
خب خسته شدم دیگه