امروز عجب روز عجیبی بودااااا:

تو ایستگاه مترو یه پسره که معلوم بود یه جورایی مشکل غیرجسمی داشت هی می رفت سراغ این آدم و اون ادم و الکی یه سوال می کرد و باهاشون حرف می زد... ملت هم همه اش بهش بی اعتنایی می کردن ... من هم بدجوری گرفته بودمش زیر نظرم (طبق معمول)...  تا اینکه قطار رسید و اون بدو بدو رفت سراغ یه دختره که داشت کتاب می خوند و باهاش پرید تو قطار و شروع کرد در مورد کتاب دختره سوال کردن... دختره ی خل و چل هم شروع کرد به جواب دادن و... خلاصه یه جوری با هم حرف می زدن که انگار همکلاسی یا همکار یا همسایه اند!!! خلاصه دختره خواست پیاده بشه که پسره هم باهاش پیاده شد و همچنان می رفتن... دختره عجب

naïve

بوداااا ... همچنان داشت با پسره می رفت و حرف می زد ... نمی دونم کی و چطوری می خواست خودشو از دستش خلاص کنه!!

000000000000000000000000

تو ایستگاه مترو بغل دو تا خانم دوقلو که به نظر حدود 30 ساله میومدند نشستم... شباهت جالبی داشتن...(رفتم تو فکر که اگه من هم یه قل داشتم چی می شد و چقدر مسیر زندگی ام ممکن بود تغییر کنه!!!) ... قطار اومد و سوار شدیم... دو خانوم دوقلوی دیگه که حدود 55 ساله بودن کنار هم تو قطار نشسته بودن... قیافه ی منو باید می دیدین؟!؟!

888888888888888888888888

داشتم فاصله ی بین ایستگاه مترو و خونه رو پیاده می رفتم که یه کامیون زباله جمع کن با شتاب پیچید طرف چپ خیابون (بدون اعتنا به قوانین رانندگی و ...) و در یه لحظه مکث یکی پرید پایین و چند تا کیسه زباله از انبوه زباله های انباشته شده ی جلوی یه پارکینگ اتومبیل رو برداشت و پرت کرد پشت کامیون و ویژ رفت... اااا پس باقی زباله ها چی؟؟ اصلن چرا این موقع شب؟؟ تازه یارو یه نگاه عجیبی هم به من کرد که زل زل بهشون نگاه می کردم  که یعنی: به تو چه؟!!؟ .... ببینم یعنی زباله می دزدیدن!؟!؟!؟

9999999999999999999999999

اوا چرا کلیدم در آپارتمان رو باز نمی کنه؟!؟ چرا این راهرو یه کم شکلش از بعدازظهر که زدم بیرون تا الآن اینقدر عوض شده!؟؟! ... ااااا  اینکه ساختمون ما نیست... ای وای ساختمون ما یه بلوک بالاتره!!!!!!!

 

نظرات 13 + ارسال نظر
کودک فهیم سه‌شنبه 15 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 10:36 ب.ظ http://www.haiku.persianblog.com

سلام ! بابا حواس جمع !

زمینی چهارشنبه 16 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 12:03 ق.ظ http://aiehaiezamini.blogsky.com

وبلاگ باحالی داری. موفق باشی!

[ بدون نام ] چهارشنبه 16 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 04:43 ق.ظ http://adiabatic.blogsky,com

داشتم میرفتم مترو سوار شم گفتم بیام یه نظر اینجا بنویسم برم عجب نی تیو هستم من!!!
از اینکه انقدر حواستون به اطرافتون هست کلی خنده ام گرفت البته میبخشینا نه از اون خنده های بد .خنده با مزه .آخه من خودم اصلا به اطرافم توجه ندارم البته اینم معمولا چون بعضی وقتها اینجوری نیستم .اصلا بابا منو چه به این کارا .برم آشغالا رو بذارم جلوی در

دیوانه چهارشنبه 16 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 05:32 ق.ظ http://www.divane.blogsky.com

حالت خوبه . حواس جمع
خوبه زیر ماشین جمع زباله نرفتی .
بعد ما بی آنیتا مس شدیم

سیاهِ روشن چهارشنبه 16 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 06:40 ق.ظ http://www.ghadessi.com

اصلاْ دختره میخواست رها بشه?
o000000000000000000000000000000000000000000
ر کنم دو تا دومی همون دوتا اولی بودن!! فقط فکرت ۲۵ سال طول کشیده!!!
======================================
الآن رد شی میبینی آشغالای آدیاباتیک رو هم بردن!!
======================================
این اشتباه ۳ تا دلیل داره: یا عاشقی (که بهت نمیاد) یا باید عاشق شی (که باید بهت بیاد دیگه!!)...
دلیل آخر هم اینه که جای بلوکها رو عوض کردن!(هه هه بی مزه!!!)

سیاهِ روشن چهارشنبه 16 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 06:42 ق.ظ http://www.ghadessi.com

عذر میخوام با یک اشتباه غیر عمدی زود پست شد.

منظور از «ر کنم» فقط همون «فکر کنم» باشه

پایدار باشید

میم.بهتاش چهارشنبه 16 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 11:20 ق.ظ http://sunset.blogsky.com

سر راه از زیر داربستی چیزی رد نشدی که همون لحظه یه جسمی که خیلی هم بزرگ باشه در حال سقوط باشه و تو هم زیرش قرار داشته باشی .
امیدوارم گوجه فرنگی نشده باشی . ببخشید یخوره حالت طنز داشت .

انیتا چهارشنبه 16 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 08:11 ب.ظ

خودم برای خودم یه کامنت بذارم ببینم چه حالی می ده؟!؟!؟..... من باز هم امروز جلوی دانشگاه یه جفت برادر دوقلوی حدود ۴۰ ساله دیدم... وای چقدر هم شبیه هم بودن!! .... من هم یه قل می خوام!!! :) چی کار کنم؟!؟... البته یه قلی که حواسش به خودش باشه و اینقدر نره تو نخ مردم!!!!!!!!!!!!
راستی کلی از دست کامنتاتون خندیدم... مرسسسسسسسی

پرشتوک چهارشنبه 16 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 08:15 ب.ظ http://prushato.persianblog.com

ببخشین که زود به زود آپدیت می کنی و ما به گردت نمی رسیم .... چه خبره دختر حواس پرت؟؟؟؟ اگه حواست به خودت بود اونوقت فکر کنم روزی دو بار یا بیشتر آپدیت می کردی، نه؟؟؟
راستی خانوم شاگرد ممتاز هفته ی بعد مید ترمها شروع می شه... من بیچاره که بدبخت شدم...:(
شاد باشی و خندان.

پرشتوک چهارشنبه 16 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 09:16 ب.ظ http://prushato.persianblog.com

دوباره سلام... می گم کاش می شد یه مسابقه ی کامنت گذاری برگزار می کردیم ببینیم کی می بره.... می دونی چرا اینو می گم؟؟ چون فکر می کنم تو با اون کامنتایی که می ذاری (بویژه در وبلاگ سیاه ٍ روشن) باید جایزه رو ببری......
البته اگه جایزه مثلن یه باکس گوجه ی له شده از بالای یه داربست به قول بهتاش نباشه!!!!!!!!!!
:) :)

تورج پنج‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 12:24 ق.ظ http://bisangar.blogsky.com

سلام
هوا چطوره اونجا؟

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 17 مهر‌ماه سال 1382 ساعت 05:59 ق.ظ http://adiabatic.blogsky,com


سلام .کاملا حق با شماست داستاها معولا تو طول تاریخ یه سری تغییراتی می کنن یعنی معمولا پیازداغش رو مردم خودشون زیاد میکنن.منظور من باور کردن خود داستان نیست همونطور که ودتون هم اشاره کرده بودین ، حتی اگه یه مینیموم هم از داستان درست باشه باز هم برای خودش جای پند و عبرته.
به احتمال زیاد شما از ورژن قدیمی جت آدیو استفاده میکنین البته با همون قبلیه هم فکر کنم بشه تبدیل فایل رو انجام داد .راستش اینجا تو ایران ما یه سی دی برنامه میخریم توش 1000 تا برنامه ست و 500 تومن زورکی بابتش پول میدیم ولی میدونم که برنامه خریدن تو خارج به همین سادگی ها نیست و اینه که احتمالا شما به برنامه های تبدیل فایل دسترسی ندارین . به هر حال اگه براتون امکانش هست و می تونین ورژن پنج و خرده ای!!! جت آدیو رو پیدا کنین .شاید بتونین از اینترنت هم داونلود کنین نمیدونم یه سر به داونلود دات کام بزنین بد نیست. اگه صرفا برای کاری که میگین یعنی سورپریز کردنه که لازم نیست این همه کار انجام بدین خیلی سایتها هستن که توشون همین الان آهنگهای مورد نظر شما با فرمتهای مختلف هست شما میتونین برین تو اون سایتها و آدرس جایی که فایل صوتی هست رو بردارین و بصورت لینک تو صفحه تون قرار بدین مثلا آهنگ های ایرانی تو نغمه دات کام خیلی زیاده چه بصورت میدی و چه ام پی تری و فرمتهای دیگه .اسم آهنگ مورد علاقه و فرمتی رو که دوست دارین تو سرچ گوگل بزنین هزار تا سایت بهتون معرفی میکنه از همونجا لینک آهنگها رو برین بردارین.نخیر من هیچوقت بعد از اینکه آهنگ رو تو وبلاگتون گذاشتین نمیگم:اینم آهنگه تو گذاشتی تو وبلاگ دختر؟؟؟ من پیش دستی میکنم وقبلا از اینکه اینکار رو بکنین میگم: آخه اینم آهنگه شما میخواین بذارین تو صفحه .
با روشی که گفتم نیازی به آپلود نیست ولی اگه به صورت دیگه ای بخواین عمل کنین بله باید آپلود هم بشه .میگم حالا واقعا سورپریز کردن ملت انقدر برای شما با اهمیته؟؟

4ححص9هصث8ص9ث9سحثح3 سه‌شنبه 15 اردیبهشت‌ماه سال 1383 ساعت 05:07 ق.ظ

ئجقحجبحبحقف5فحقحقححییححببجفدیطیکمکغکجیلخکبخل

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد