یه مطلبی سرشک داشت چن وقت پیش که منو واداشت اینا رو اینجا بنویسم: تو این مملکت آزاد هر کی هر جور دلش می خواد می تونه لباس بپوشه (خب تا حدودی البته)... من با اونایی که لباس سنتی- فرهنگی کشور خودشون رو می پوشن مثل بعضی افریقایی ها و هندی ها و افغانا و...کاری ندارم... اما نمی فهمم بعضی از این ایرانی ها چرا باید این شکلی باشن، اینقدر مضحک!!!!  آقاهه ریششو با تیغ نمیزنه!!! و کت و شلوار گشاد و زشت و بددوخت می پوشه و اگه پلوور هم تنشه، گشاد و زشت و بسیار دمده است! یه انگشتر عقیق هم تو دستشه... کم مونده تسبیح هم بگیره دستش و بچرخونه!!!!!!! بعد استاد هم هست!!! حالا بگذریم از شخصیتش...

بعضی خانوما که رسمن با مانتو و روسری هستن... (البته نمی فهمم اگه اینا تو ایران چادر سرشون می کنن چطور اینجا مانتو و روسری تنشونه؟!!؟!؟ خب تو ایران چرا این شکلی نیستن؟؟!)

بعضی ها هم که خیلی مضحک ترن: یه روسری نخی و شل روی کله ی مبارک با یه عالمه آرایش و بخشی از مو بیرون ... با یه جین تنگ و بلوز نسبتن تنگ!!!!

یکی دو تا دیگه برای خودشون مدل درست کردن: یه تونیک نسبتن گشاد اما بالای زانو و شلوار همرنگ (چیزی شبیه افغانا!!!) با یه روسری گل منگلی... و البته به اضافه ی یه خروار آرایش!!! 

بعضی از این جماعت ماه رمضون که می شه قاطی عربا و پاکستانی ها و ... می شن و از خان بسیار گسترده ی افطار خودشونو بی بهره نمی ذارن...(و گاه همراه با کل خانواده). هی هم می رن تو نمازخونه و هی میان بیرون و خلاصه جانمازی نیست که آب نکشن!!!

من نمی فهمم اینا اینجا چی کار می کنن آخه؟!؟! حالا چه جوری اومدن...بگذریم... چرا همون شکلی موندن؟!؟!؟ (البته انگار بعضی هاشون هم با بورسیه ی دولت فخیمه ی ج.ا ایران اومدن، برای همینه که جا نمازاشون هم همراشونه!!! پس بگین یه دفه اینجا جاسوس خونه داریم دیگه که اینا، مایلها دور از کنسولگری ایران، باید همچنان پشت نقابی از ترس قایم بشن!!!!)

نظرات 8 + ارسال نظر
ff پنج‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 02:51 ب.ظ http://farsak.blogspot.com

that reminds me I need to buy a whole new set of underwear.

حامد پنج‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 02:57 ب.ظ http://write-off.blogsky.com

in aghayoon chizi ke begiran digeh pas nemidan
manzooram sheykh hayeh aziz hast
migan ye sheykheh dashteh khafeh mishodeh
behesh migan dasteto bede
har chi migan nemideh
migan dastamo begir
migireh miyad biroon
faghat migiran nemidan ke.


تایتانیک پنج‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 03:34 ب.ظ http://www.titanic867.blogsky.com

سلام وبلاگ خیلی جالبی داری یه سر به من بزن اگه مایل بودی تبادل لوگو داشته باشیم

پیر هرات پنج‌شنبه 16 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 03:36 ب.ظ http://pire-harat.blogsky.com

سلام. دوست عزیز ادامه بده!

از بلاگ پیر هرات :

الا ای برآورده چرخ بلند
چه داری به پیری مرا مستمند

چو بودم جوان برترم داشتی
به پیری مرا خوار بگذاشتی

بجای عنام عصا داد سال
پراکنده شد مال و برگشت حال

دو گوش و دو پای من آهو گرفت
تهی دستی و سال نیرو گرفت

با تشکر
پیر هرات

adiabatic جمعه 17 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 04:00 ق.ظ http://adiabatic.blogsky.com


سلام شما خودتونو بابت این چیزا ناراحت نکنین .می بینم که لینک استنلی کوبریک هم اون بغل اضافه شده یادم باشه یه بار بیام نگاه کنم ببینم چی توشه ؟ نه بابا چند تا لینک جدید دیگه هم هست . چه جالبه که استادتون ایرانیه . تصورش هم بامزه ست که دارین اونجا پوست استاده رو میکنین. این نامرتب بودن که میگین خیلی هم به اعتقادات مذهبی ربطی نداره من خودم داشتم اساتیدی که به هیچ وجه مذهبی و اینها هم نبودن ولی تا دلتون بخواد شلخته و بدپوش بودن .مذهبی هاشون تریپ خاصی دارن مرتب می پوشن ولی جوری که اصلا به دل آدم نمیشینه مثل وزرای خودمون .اینم از شانس شما بوده دیگه .

[ بدون نام ] شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 04:00 ق.ظ http://bedoneemzaa.blogsky.com

nemidonam lebas poshan ham yademon rafte dige.

م. شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 06:27 ق.ظ

شما خودشو ناراحت نکن. تذویر و ریا از خصایص موجودات حقیره. چه ایرانی چه فرانسوی.

سرشک شنبه 18 بهمن‌ماه سال 1382 ساعت 11:54 ب.ظ http://www.sereshk.blogspot.com

ای بابا تا بوده ایرانی جماعت دور بر زیر شکم خودشو و رئیسش بوده....به جز اون اویل که حالا از ذکرشون هم خجالت میکشم...بگذریم ولی حال و روز اونجا با این اوصاف باید دیدنی باشه...شنیدنی که بود. حالا باهات حرفها دارم که با میل برات میفرستم..

خوش باشی.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد