...

docharam, dochare illusion..., oun ham az no’e romantic...
man yedaffe ashegh shodam, oftadam toush, amma i shouldn't. khodesh nemidoune, hichvaght ham nakhahad fahmid. that's a way to discover myself better anyway!
hala ino baraye oun neveshtam, che oun deserve this or not, i respect my own love and this amazing deep feeling!!

and… the rain was falling

the moon was left alone

behind the clouds.

 

you made me deaf

you made me blind.

where did I leave my hands behind?

i speak no human language

any more.

 

i see the image of some birds flying

to where?

I don’t know.

 

your rhythm

is beating

in all my cells.

as if i’m your presence

and you are my existence.

 

when did this story begin?

where will it end?                        18,oct,04 aniiiiiita
نظرات 3 + ارسال نظر
daydad پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 02:51 ب.ظ

2 4 shodi pas ... mishe 8 ta ... 8 dar shodi pas!

daydad پنج‌شنبه 7 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 08:05 ب.ظ

hamoon 6 dar shodane ...

[ بدون نام ] شنبه 23 آبان‌ماه سال 1383 ساعت 11:42 ق.ظ http://bedoneemza.blogsky.com

midoni anita en rozha cheghadr yadetam , nemidonam dostiye ma ajibtarine . ta hala nadidamet , faghat az neveshteha az on sare donya delam barat tang mishe va mesle nazdiktarin dostam barayat 2a mikonam , akh key mishe az nazdik bebinamet va ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد